Panoramic-view-at-Stadium

7 אטרקציות חינמיות במינכן

מבקרים בקרוב במינכן? מינכן נחשבת לעיר לא מאוד זולה (בטח ביחס לאחותה הגדולה, ברלין), אך היא מציעה אינספור אפשרויות גם לאטרקציות חינמיות לחלוטין שתוכלו לשבץ בין הפעילויות האחרות שלכם בעיר!

מה למשל? קבלו 7 אטרקציות חינמיות (או כמעט חינמיות) בבירה הבווארית מינכן!

סיור חינמי בעיר

בתור התחלה, מומלץ להכיר את העיר המיוחדת בסיור מודרך. ניתן למצוא סיורים מודרכים באנגלית, רובם מתחילים ב-Mareplatz. כך תוכלו להכיר את העיר מקרוב, לסמן וי על כמה אתרים אייקונים ולצלם את התמונות החשובות, וכן גם לשאול את המדריך כל השאלות שיש לכם על העיר ועל המנהגים בה! 

הזמינו סיור באוטובוס במחיר מוזל

Powered by GetYourGuide

Glockenspiel show

קפצו למארינפלץ בכל בוקר ב-11 בדיוק, כדי לצפות במופע של 15 דקות במהלכו הפעמונים מצלצלים, וכ-32 בובות-דמויות בגודל טבעי עורכות מופע ומציגות סיפורים שונים, כמו סיפור הנישואין של הדוכס וילהלם החמישי לרנטה. המופע מציג שוב בשעה 17:00, ובקיץ בדרך כלל מתקיימת גם הופעה שלישית. 

הפארקים של מינכן

אל תפספסו ביקור בפארק Olympiapark, אחד הפארקים המיוחדים והיפים ביותר שיש למינכן להציע, בהם נערכה גם האולימפיאדה של שנת 1972. אם אתם רוצים לנוח קצת מההמולה של העיר ולצבור כוחות, הפארק הזה הוא המקום האולטימטיבי. תוכלו לעשות פיקניק, לטפס לראש גבעת האולימפיברג, או סתם להירגע ולספוג קצת שמש (אם אתם באים בקיץ). כמו כן, תוכלו לבקר גם באנדרטה לזכר חללי הספורטאים בטבח מינכן. מקום נוסף שעונה גם הוא על הצרכים האלו הוא הגינה Englischer Garten, פארק הגדול יותר מסנטרל פארק(!) ובו אינסוף מדשאות. תוכלו לפגוש בו אמנים, לצפות בעפיפונים, לשוטט בין אגמים וכן לבקר בבית תה יפני.

טיול אופניים על גדות הנהר

במחיר קטן תוכלו לשכור אופניים ולעשות טיול אופניים על גדות נהר האיזר. הנהר, שמימיו מגיעים מהאלפים, הוא נהר יפיפיה, וטיול אופניים לגדותיו יכול להיות חוויה נהדרת ובלתי נשכחת, שגם תספק לכם הרבה תמונות מרהיבות. כמובן, עם האופניים תוכלו להמשיך לטייל ברחבי העיר ובפארקים השונים. 

בקרו ב-BMW WELT

חובבים רכבים? בעיקר את BMW? אז כדאי לכם לבקר במתחם התצוגה של היצרנית BMW הגרמנית האהובה, וללמוד כל מה שרציתם לדעת על המותג היוקרתי ועל מוצריו השונים. נכון, כנראה שכרגע לא תוכלו לרכוש BMW חדשה, אבל עדיין שווה לספוג קצת את אווירת היוקרה של הרכבים ושל המבנה הייחודי, ולשטוף את העיניים בעיצוב המרהיב.

מוזיאונים ביורו אחד

אם אתם מוצאים את עצמכם במינכן ביום ראשון, כדאי לכם לנצל את מדיניות ה"יורו אחד" של מינכן – כשכרטיס כניסה למוזיאון עולה יורו ב-12 מוזיאונים שונים. בין המוזיאונים תוכלו לבקר באחת מגלריות האמנות היוקרתיות של Pinakothek, לצפות בפסלי שיש יוונים ב-Glyptothek, או לנסוע אחורה בזמן לתקופת הרנסס ב-Bayerisched Nationalmusuem. 

ביקור ב-Hofbrauhaus

מינכן היא עיר גינות הבירה, וכשאתם מבקרים בה אסור לכם לפספס לפחות ביקור אחד בגינת בירה. וכמובן, אסור בתכלית האיסור לפספס את הביקור בהופבראוהאוס, אולם הבירה המפורסם בעולם. תוכלו ללגום מתוך כוס ענקית של בירה בעבור כמה יורו, או פשוט להנות מהאווירה השמחה והמוזיקה הצוהלת במרתף הגדול תחת הקשתות המרהיבות. 

Powered by GetYourGuide

שתפו:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn